<3 LOVE <3


Jag ville bara kika in. Ta nattpasset och presentera er för en kanske gammal vän. 
Kärleken. 

Minns ni den? Den som fick en mage out of control. Den som fick er att ge upp saker för det som var mer värt. 
Den som om natten fick dig att drömma dig bort till sagans land, men som vid vissa stunder även kunde få dig att nypa dig i armen för att verkligen få se att allt detta händer på riktigt! 
Gud. Jag är så kär. Jag älskar Mikael mer än någon annan människa kan förstå. Iaf vill jag få det att vara så. 
För people, den här mannen han är unik. Visserligen får han mig att bli förbannad till och från. 
Men vid stunder som dessa. Han och jag, ensam i ett hus på landet utan stress och bara mys i soffan och god mat. 
Då är man rätt tacksam för att man har hittat kärleken. 

Och försöker ni sno han, då jävlar. Då får ni med mig att göra. Jag har paxat han tills det är dags att packa ner sig på en kyrkogård. Så ni kan lika gärna ge upp nu. 
Sen tror jag också . . . Men det här kan jag dock inte garantera. . . Att han är kär i mig också! :) 

Jag vill hylla kärleken för alla underbara stunder och alla helvetiska stunder. För utan dom jobbiga stunderna så skulle man aldrig uppskatta de bra lika mycket. Det är iaf vad jag tror. Nåja. Nu ska jag gosa in mig i min "micke vrå" och sova gott hela natten lång. Håller tummarna för sol i morgon. 

ADIOS!  
<3<3<3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0