Juni? Juli? Well, datorn är tillbaka and so am I !

Hello People! Jag vet att jag varit fett disconnectad en tid, men nu är det slut med det. Datorn är tillbaka så nu kan jag börja skriva hat texter igen. För det är egentligen det enda sanna syftet med min blogg, att få ur mig irritation eller ilska. Men det är heller inte omöjligt att stöta på lite solsken i denna blogg. Jag är ju en mångsidig tjej som måste försöka se det bästa i situationer. Nåja, vad har då hänt den senaste månaden? 

Jag började jobba på Ica, sommarjobb. Trivs som fan, men är för tillfället också trött som fan eftersom man jobbar så olika tider. Den vanliga personalen kan ju komma med önskemål, som tex " jag jobbar helst bara vardagar, inga helger " osv. Men eftersom jag sommarjobbar (och då ska ju mitt enda intresse ligga i att jobba non stop dagarna i ända) så får man inte bestämma tiderna själv, utan istället ta fram den positiva tjejen och säga " Fan vad nice att jobba 8 timmar på söndag och ha dubbelt betalt " !!! :D 

Ja, Anna har flyttat, Cissi har flyttat, till och med Cissis kompis och Annas medarbetare Lina har flyttat. Finns det någon rättvisa i den här världen? Jag vill också hålla på att boa in mig och välja möbler, tapeter och massa annat skoj. Det blir liksom som en nystart kan man säga. Man kan glömma allt det tråkiga på det gamla stället och välja att minnas de bra delarna. Och på det nya stället samlar man såklart på sig nya minnen. Ooh, jag vill flytta ^^ 

Hur som helst, så är allt i stort sett lika, förutom att jag jobbar typ dubbelt så mycket, äter dubbelt så mycket och väger dubbelt så mycket. Men fan jag lever 1 endaste gång (vad jag vet iaf) och då kan man väl fan få njuta? Jag har ju fan varit rökfri i över 2 månader. Är inte det en enormt bra ursäkt till lite överskott av bukfetman? :O 
Håller tummarna för att jag kan ta mig råd till att Gym kort i slutet av Juli. Men jag anar oråd, då jag har lite VÄL höga forhoppningar på den kommande Ica-lönen :P 
Well, nu orkar jag inte skriva mer för den här gången, men mer uppdatering kommer säkerligen. Ledig nästa vecka ! Aaaah! :D 

SO LONG! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0