Sommarnätter

Idag startade jag min ledighet. Så nu är jag "fri" i 10 dagar! Fy satan vad jag ska passa på att få saker gjort. Jag ska måla hallbyrån i antiktvit, jag ska montera ner hatthyllan och försöka få till något annat istället, jag ska tvätta alla gardiner och lägga om dom eftersom kattfan inte kan låta bli dom. I övrigt så ska jag se en hel massa film och försöka söka jobb till hösten. Man måste ju försöka ha en plan så att man inte hamnar på gatan. 

Aa well, det känns konstigt den här sommaren. Tiden bara flyger iväg. Jag har knappt sett skymten av vare sig Stan eller kompisar, jag har jobbat aset av mig i 5 veckors tid och den övriga familjen har man heller inte haft mycket att göra med. 
Tänk att bara kunna ha den lyxen att dra iväg på en sista-minuten resa eller dra iväg till Stockholm över dagen för att shoppa. Usch, vad trött jag är på att vara en vanlig Svensson. Men jag röstar fortfarande BLÅTT i riksdagsvalet. Så det så. 

Man får det man förtjänar. Eller? 
Frågan är ju vad fan i helvete jag har gjort då     ? :O

So Long. Adjöken. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0