I Use To Laugh It Off

Nu är jag ett garanterat Harry Potter-freak. Såg sjätte filmen med Micke i fredags. Den var sketabra, men dock något förutsägbar. Jag blir så jävla nyfiken på vad som kommer hända i den absolut sista delen av historien. Så därför trotsar jag alla lagar och har därav börjat läsa den sista boken utan att ens ha öppnat någon av de tidigare ^^
Jag har läst 4 kapitel och har redan fått ett litet beroende. Aa, men som sagt. Eftersom jag är så himla bra på att förutse slut så kommer jag garanterat att ha listat ut även detta när jag läst halva boken. Den är iaf spännande. 

Jag funderade på en sak idag. Tänk vad språket har förändrats sen typ mamma var i min ålder. Och för henne är det väl megastor skillnad om man jämför med mormors tid. Men om man då spolar fram tiden 10 år tex, kommer vi då att skriva allting i moderna förkortningar? Typ "Iaf", "lr", "lol", ägd"? Only time can tell. 

Hoppades på en tripp till Hofors ikväll, men Micke tänker väl sura ihop sig och glo en film istället. . . Jag skulle verkligen uppskatta att få GÖRA nånting den här sommaren. . . Men det verkar inte bli av. 
Aja, nu ska jag försöka ordna lite mat till oss, och sen ska jag fantisera om ett glas vin i kvällssolen! 

Adjö

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0