Anger Management?

Vart ska man börja? Åkte efter mycket tjaffs iväg till Valbo idag för att träffa Fet-Sanna och hennes karl Mathias med H. (Gissar på att han stavar med H eftersom han dissar mig så... ) :P

Efter att ha spenderat drygt 200 år inne på H&Ms Maami avdelning så gick vi förbi Gina Tricot för att köpa ett par nya tights till mig. Så jag ställer mig i en kö (det fanns 2) där det står 2 personer före mig. Jag väntar tills det är min tur, men när jag kliver fram så trycker idiothoran upp en "NÄSTA KASSA TACK" skylt i ansiktet på mig och säger med ett hånleende att "jag får ta det i nästa kassa"!? :O Det ska också pointeras att jag inte hade en enda peron bakom mig i kön. Så frågan är ju om den här så kallade butiksexpiditen bara hade en dålig dag, eller om hennes hjärna att på något märkligt sätt lämnat hennes kropp? För i huvudet kan den knappast ha befunnit sig! Så gör man fan inte! Och ni som kanske känner till hela nagel-studio-incidenten innan balen förra året, kan finna viss förståelse för min frustration, för de här sakerna tycks alltid hända just mig! Valbo över lag känns som ett rätt otrevligt ställe. Jag menar, Siba har ju den sämsta personalen i världen, Ikea har aldrig några varor hemma, och nu det här! Aa, men på H&M var dom ju trevliga iaf. Men vad har dom för val när Sanna har handlat 17 varor ifrån alla olika avdelningar och ska dessutom komplettera saker i kassan, som en ny maskara och ett nytt nagellack. DET VIIIIITA NAGELLACKET! Gud min energi och ork är borta. Men kom fan inte och säg att jag påverkas av människor. . . För detta är en lögn. 

I morgon ska jag jobba igen, och jag tänker erbjuuda mina kunder den bästa servicen som finns! Jag ska le och skratta, hjälpa dom, och förvarna dom om jag känner ett behov av att sortera fryspåsarna så att jag måste stänga kassan ett tag. 
Personer utan hjärna borde hålla sig till diverse kontorsjobb där de inte har human kontakt under dagen! 

Dags för film och fetning. Adjö. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0