No Job.

Idag klev man upp 08:00 för att förbereda sig för en andra intervju hos Xzakt på Nygatan. Verkar rätt så lovande, men en annan del av mig håller ändå tummarna för att jag får jobbet hos Scorett!

Så vad gör man idag då? Joo, man försöker knåpa ihop ett lagom bra CV till Micke, eftersom det förra uppenbarligen inte fungerade. MEN, nu känns det som om man är på väg mot bättre tider ! :) Jag var till och med på väg att ringa till min Käre Faster under gårdagskvällen. Problemet var bara att jag typ hade tappat talförmågan efter mitt prat med Achmeth. Var såå trött igår, enda problemet egentligen. MEN, för er som inte vet varför jag och Faster Anna inte har pratat på ett tag så finns det en enkel förklaring till detta. Jag har under mitt liv varit "känd" för att vara oekonomisk, så när jag då fick lägenhet ihop med Micke så bestämde jag mig för att det en gång för alla skulle bli förändring. Men eftersom Micke inte har jobbat under en tid så fick vi under min födelsedagsmånad skära tillbaka lite. Såå jag valde att skjuta halva hyran till månaden efter. Överbeskyddande Anna valde då att skrika på mig och göra mig till åtlöje MITT PÅ STAN. Nu efter 3 månader så har det kommit till min insikt att hon endast var orolig över mig och Micke. Fast, det var än då väldigt drastiskt av henne att skrika tycker jag ;P Jaja, vi får se hur framtiden ter sig.

I övrigt så står livet rätt stilla. Jag gjorde för första i mitt liv Pressad Potatis med Laxfilé, Sallad och Sås igår. Jag var så kreativ att jag till och med skar upp Brieosten som var kvar. Micke gjorde i ordning Fruktfat och hjälpte mig med potatisen. Så kort och gott är jag nöjd med gårdagskvällen.

Jag idag har jag dock ingen kreativitet, så nu tänker jag skita i Bloggen ett tag eftersom jag ändå inte har något "huvudämne" att disskutera. Vänner väntar så . . . Adjö.



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0