If I were a Boy

Visst är detta en av mina påhittigaste rubriker ? I Think so :)
Tänk efter egentligen, hur fan skulle det vara att va kille? Ganska tufft, men om man fick testa det för en dag så skulle man ju lätt ta chansen! Så vad skulle man göra? JAG skulle pissa stående och sittandes för det delen så att man kunde se skillnaderna, sen skulle jag pissa utomhus, för vad jag har hört så är det mycket "skönare" att pissa utomhus. Sen skulle man självfallet runka, ha sex, och ragga brudar på krogen. För det är väl i stora drag det det innebär att vara Kille? Jaja, jag ska absolut inte klaga, för jag har hittat den jag ska vara med resten av livet. Sen om det går åt helvete med det så kan ni iaf ha chansen till att säga "Ha Ha, vad var det jag sa" :D

Usch, jag har ingen lust att skriva egentligen. Jag ska upp typ 08:30 vilket egentligen inte är så farligt. Men med tanke på vad det är jag ska upp till så får det mig näst intill att spy. Jag har möte på Arbetsförmedlingen. Varför envisas folk med att skriva Arbetsförmedlingen med stort A egentligen? Jävla pissföretag! Näe, från och med nu så ska jag alltid stava alla "Statliga" företag med småa bokstäver, vare sig man SKA göra det eller ej. Blä blä blä. . . I morgon börjas det också. Eller nja, jag ska först iväg på arbetsförmedlingen. Sen ska jag sätta Simon och Stina på bussen hem till Hofors igen (Mina syskon sov över inatt). Sen ska jag väl hem och försöka packa med omsorg eftersom vi kommer behöva mycket aktivitet under dom här dagarna. Såå jag tar med mig lite pokermarker, lite spel och nån bok kanske. FILM är ju en självklarhet. Likaså Youtube är en självklarhet! Youtube förtjänar för övrigt ett stor Y! :D
Men vad blir det mer då? Tvättning, promenader och massa skratt hoppas jag. Rökning utav bara fan kommer det bli, och sen kan man ju ta med sig bikinin och bada badkar med Achmeth!

Ja, jag har ju iaf köpt mitt fastningspaket nu. Det innehåller 6 st glasflaskor varav 2 st har smaken "Grönsaker", 2 st Ananas och de resterande 2 har smaken Äpple. Sedan medföljer också en liten påse med Glaubersalt vilket ser grymt läskigt ut eftersom det ligger i en liten "knarkpåse". I paketet finns också 3 eller 4 st buljongtärningar. Så för att kort och gott berätta hur dessa dagar kommer att utspela sig så kan jag börja med att nämna att varje dag ska man engagera sig vid 8 tillfällen. Du får inte dricka kaffe eller äta någonting annat än det som paketet innehåller. Biverkningar = Frusenhet, irritation, huvudvärk M.fl. Men det kommer enbart bra verkningar efteråt. Då det sägs att man ska bli piggare, få inspirationer och motivation till en sundare livsstil, och dessutom så rensar man kroppen på exempelvis Slagg och sånt skit som inte renas av sig självt. Ja, vi får se hur detta ska gå. Men i informationen stod det också att man sällan känner någon hunger. Men det är faktiskt inte det jag bryr mig i heller, jag kommer ändå bara att känna "Godissuget" !! Cissi kommer bita av sig alla naglarna, klättra på väggarna, rulla ut bemattan och sedan följer en lång bön till Shalam Allah eller whatever där hon snällt ber att få ta sig en liten mun Kaffe. Och då kommer jag att säga "MÄN Fy Cissi, du ska inte dricka Kaffe när du fastar! Fy skäms! Usch! AJA BAJA!" Eller nått i den stilen. Och därefter tar mitt liv slut då Cissi väljer att dräpa mig.

Japp, Slutet gott allting Gott. Det är väl huvudsaken? :)

KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Söthjärta! :) Men om jag skulle få vara kille för en dag så är det mkt viktigt för mig att detta inträffar under vintern när det finns snö ute så jag kan få pissa mitt namn i snön! :D Kunde iofs prova detta i mitt liv som tjej också.. Hmm, nåt att tänka på.. Kanske vi kan prova under våra fastedagar? ;) Pöss på Göll!

2009-01-07 @ 00:55:05
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0