Hard Work Work

Jo jag sitter nu på jobbet. Har lunch så jag tänkte bara passa på att skriva några rader om den otroligt trevliga A-Kassan. Om du inte är medlem rekomenderar jag att du skriver in dig OMEDELBART! Jag är nämligen en av dom lata individer som sällan tänker "framåt", och på vad som faktiskt kan hända. MEN, eftersom man bor ihop med en söt, men dock bortskämd pojke så har det visat sig att vi visst kan överleva Januari. Vilket känns enormt skönt!

Mina föräldrar spelar dock i en annan liga. Pappa har gott om pengar, men som man brukar säga "Med pengar kommer snålhet". Min moder är dock lite av en "Sarah" då hon gång på gång befinner sig i just samma sits som mig själv. Skillnaden är dock att jag varit utan jobb en längre tid, medans både hon och Pär har en inkomst. Så det jag har tagit lärdom av i mitt liv är att inte dra förhastade slutsatser, ta aldrig lån, och undvik att delbetala dina prylar.
Vill man ha något så får man helt enkelt lära sig spara.

Vissa måste också lära sig STAVA! Blir tokig på folk som för blogg som en jävla dagbok och börjar alla inlägg med "Idag har jag . . . " WHO GIVES A SHIT!? Och sen dessutom stavar fel och skriver Fast med 2 S osv. Näe, jag är allergisk mot särskrivningar och felstavningar. Men vi är väl bara människor så alla kan väl göra misstag. Huvudsaken är ju bara att man ska veta att man gör ett misstag också.

Nej, nu är det snart dags att ringa ner Stockholm lite till. Have a Lovely Day!
Adjö

KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Hejj Sarah. Jag tyker det är skit fel med idiot barn som sär skriver. Det är jäte fult med sär skrivning tyker jag om du vill ha min å sikt. Per sonligen skule jag alldrig sär skriva eler fel stava. :P Hejj då

2009-01-22 @ 01:23:56
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0