Dag 2

http://www.gratismode.se/?c=33883 (Registrera dig & Få gratis presentkort i över 60 butiker! )

Japp, det är rätt hårt att inte äta. Men det är inte det att man är hungrig, för någon hungerkänsla har vi knapps känt av.
Det som är jobbigt är att man känner att kroppen håller på att ge upp. Man orkar knappt lyfta en arm för då får man "träningsvärk". Sen är det ju också den förbannade huvudvärken! Det känns som om hjärnan har svält upp till den dubbla storleken och skriker efter luft eftersom att huvudet är "för litet" för den. Illamående, yrsel, migrän, magont m.m
Frågan är ju om det verkligen är värt det?

Näe, nu ska jag pallra mig in till stan för en jobbintervju också.
Fit for Fight!
Adjö

P.s Jag saknar Micke TOK mycket! <3 D.s

KOMMENTARER
Postat av: Älin

Hur gick det på intervjun? Jag är hemma med sjuk liten son idag, så jag missade dig... Kram kram!

2009-01-09 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0