Dag 2 (Kväll)

Jag tänker inte ens disskutera detta ämne om fastan. Utan väljer härmed att undvika detta ämne eftersom det driver mig till vansinne!

Cissi och jag has left the planet och ligger mest och irriterar oss på småsaker. För tillfället riktar jag min irritation till folk som tar dumma beslut. Och ja, jag och Cissi är inberäknade i den kategorin. Men det finns ett helt tjog till personer som platsar. Bland andra dom människor som stirrar ut en så fort man går i ut i samhället, de människor som utan någon anledning väljer att avsluta bekantskapen med en på exempelvis facebook, de personer som tycker att dom är viktigare än andra och går in i en på stan, och framförallt de personer som lovar och lovar men ingenting händer. Japp, jag känner nog att enbart skriva ner detta gjorde att mina agrissioner släppte lite. Och eftersom min kropp får "träningsvärk" av allting, så är det nog också dags att lägga ner bloggen för kvällen.

Trevlig Helg. Adjö

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0