Är detta idioternas Värld?

Okej, idiot nummer 1. En ung pojke pratar på Youtube om Denho Acar, ledare för Orignal Gangsters.

http://se.youtube.com/watch?v=zPNdo_qxKAg&feature=related

Ni kan i samma veva också kika in ett klipp på den ädle ledaren, som garanterat inte äger mer än 1 hjärncell!

http://se.youtube.com/watch?v=gGb8bTiEkFI


Idiot nummer 2. Tanter som envisas med att ta bussen även om de knappt kan gå. Så egentligen är detta flera idioter, men det är ändå viktigt att dom hamnar i denna kategori.
Och sen då, till de verkliga Idioterna. Idiot nummer 3.

Ja, jag vet inte vart jag ska börja. Cissi, hade under gårdagen lagt upp en länk på sin egen blogg. Vi pratade på telefonen och hon snorade och sa att hon nyss grinat ögonen ur sig. Jag undrade varför, men hon ville inte säga, men hon uppmanade mig att se klart hela klippet. Såå jag trycker på länken och ser till min fasa att det kanske är det värsta jävla påhitt jag vet om! Hur en människa kan vara funtad till detta, kan jag aldrig förstå. Ja, det gäller denna grymma plåga av att flå levande djur. Hur jävla iskall måste man vara om man kan ta en hund i baktassarna och slå den i marken tills den har brytit käken så att den inte ska kunna bita förövaren. Sen hänger dom upp det stackars oskyldiga och försvarslösa djuret i ett rep och börjar denna grymma skönhetsoperation. För det är exakt vad det är ! De tjänar bergis hur mycket pengar som helst på det här. Men jag vet inte, JAG iaf skulle inte för alla pengar i världen flå ett levande djur.
Skillnad vore om djuret fick dö på ett rättvist sätt innan de börjar skära. Jag skulle dock inte stödja det heller. Jag antar att pälsen blir i bättre skick om de utför detta när djuret är vid liv. Vad vet jag. Men igårkväll så hade jag stor lust att boka en resa till Kina, enbart för att åka ner dit och ge dom samma medicin.
Jaja, här kommer iaf klippet. Ni som tror att ni klarar att se det. Jag har endast sett början eftersom jag också fick se att efter djuret är flått, så slänger dom det på en vagn och låter det självdö. Istället för att göra djuret en tjänst.
FY FAN I HELVETE VAD DETTA ÄR SJUKT! KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp


Ja, nu ska jag försöka glömma allt detta hemska, pallra mig upp och göra mig klar för en dags jobb i butiken!
Have a Nice Day

KOMMENTARER
Postat av: CissiPissiPäronPung

Du är jättesnel du också. Tycker mkt om dig! xD

2009-01-06 @ 00:35:24
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0