Smoothies & Måltidsersättning = Resultat?

Jo, Micke och jag har för ungefär 2 veckor sen börjat ta vår nya matrutin på största allvar!
Men händer det någonting? Mjora, det tror jag. Mickes mage har plattats ner, och min har också minskat en aning. Däremot så skiter jag blanka fan i vågen, finns ingen som helst anledning till att glo på den var och varannan dag när enda anledningen till att jag gör detta är för att bli till freds med mig själv.

Och mums vad gott det är att göra Smoothies på enbart frukter och juice! :D Stark rekomendation från Pappa Tomas!
Men jag tänker inte gå och bli en bantningsfreak, jag kände bara ett begär för att berätta hur duktig jag och Micke är!

Jo, men även om allting privat är helt klockrent, så finner jag ändå mkt irritation i mitt liv. För det är såhär att vissa människor dom har enbart känslor för sig själva, och ingen annan. Men min fråga är hur man dag ut och dag in klarar av att enbart ha sig själv i fokus. JAG vill och då SKA det bli så. . . Jävla fittattityd ifall du frågar mig. Självklart ska man hålla sig själv i det närmaste rummet, men det finns ju otroligt många andra dörrar att öppna för att släppa in andra människor. Jaa, inte vet jag, men mitt mål i livet är att vid min sista stund i livet, så ska jag vara NÖJD. Ingen ånger what so ever!

Sen finns det också en annan typ av person som man kan kasta bajs på. Och det är på den som klagar och tycker illa om saker och sen tar efter och härmar i stort sett allting!? Vad är grejen med det? Om man inte tycker om rosa, varför köper man då en rosa tröja? Det är ju ingenting annat än idiotiskt. Jaja, irritationen är en stor del av mitt liv, men man måste lära sig att handskas med den på rätt sätt. Och jag har hittat en bra och nyttig lösning, som jag inte tänker avslöja här. Allt jag säger är att, om man inte vill ta höger vid statoilmacken så är det helt okej att låta kamelen stå parkerad hela dagen.

Have a good night. Adjö

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0