Vad på kroppen ska man hava?

Jag har funderat. Det verkar som om de flesta startar modebloggar. Är det då meningen att även jag ska byta spår och rikta in mig på det ? Jag är ju en färdig-skillad-klädexpert liksom. Fast jag är bättre på att se vad man INTE ska ha på sig. Men det är ju bara vad jag tycker ... Så på ett sätt så kan man säga att alla som klär sig som de gör idag, gör det för att tex Elin Kling tycker att det är snyggt. Jag menar, hur mycket snygga kläder har Idolerna i Idol haft på sig under den här säsongen? Vi kan ju börja med Camillas röda skinnbyxor som började i armhålorna, eller grevinnans tyllkjol som hon hade när hon så jävla uselt sjöng Lady Gaga. Men Rabih då? Han fick ingen hjälp alls. Hopplöst fall liksom. Jag hade lätt rekommenderat en klänning till honom. Skulle passa perfekt. Aa, jag har en dålig kläddag. Jag ska visserligen gå 5 meter till jobbet, men det är en väg hem sen också, OCH det är fredag. Vilket innebär att man bara måste försöka se lite weekend-redo ut, även om man bara ska ligga inne i soffan och dega på fettet lite.

Konserten igår kväll vad för övrigt helt underbar. Både jag och Anna kände oss rätt otaggade när vi hade parkerat och var på väg mot spegeln. Otagget höll i sig för mig under dom första typ 2-3 låtarna. Men när bandet kom ut på scenen, så kändes det genast mycket bättre. Hon har en extremt vacker stämma den där Melissa Horn ! :D Det enda klagomål jag har är att de som satt på första parkett hela tiden klappade händerna och drygade sig. Och HON UPPMUNTRADE det ! Jaja, underbar kväll. Härnäst väntar KENT ! :D :D :D

Nu är det snart dags för jobb, för både mig och Micke. Aaah, det är så skönt att vi båda två har jobb nu. Det känns så skönt att Micke kan få ha sitt "egna" också liksom. För förut så levde han ju bara vårat liv... Inget eget.
Bla bla. Hejdå.
Jag valde den här outfiten idag. Hoppas de på jobbet inte tycker att det är over-the-top ... ^^

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0