Tvångsupdate.

Jag är trött, och jag har egentligen ingen som helst ork att skriva i bloggen. Men man får liksom en bloggradar som slår på ibland ... Den börjar först lite halv-irriterande att tjata om att det kanske är dags att skriva lite i bloggen. Man tror att om man bara ignorerar skiten så kanske den försvinner, men det liksom bara växer och till slut skriker fanskapet att nu MÅÅSTE du uppdatera. Det är ungefär då jag viker mig. Det spelar ingen roll VAD jag skriver om. Skriver jag så försvinner den dryga radarn.

Hur som helst. Igår när jag slutade jobba så åkte jag och Micke med henne till Valbo. Och som vanligt när jag har folk med mig när JAG ska shoppa så får jag alltid panik och måste skynda mig. Såå, det vart dubbelt så svårt att hitta något. Men efter mycket spring så hittade jag tillslut ett par helt-okej-skor på Din Sko (Som för övrigt typ aldrig har kartonger till sina kunders skor, men igår fick jag en för att jag bad så snällt!)
Anna hittade en jättefin klänning på B Young som jag ska ha på nyår. Men den kan jag inte lägga upp en bild på av flera orsaker, så man får vänta tills nyårskorten läggs upp ! :)
Det kanske är första gången i mitt liv som jag faktiskt känner mig ordentligt taggad till Nyår. Annars när vi firar så sitter vi antingen hos Mamma och sjunger Sing Star tills man inte kan prata, eller så sitter vi i en bil i Norrland så långt bort från civilisationen som möjligt för att hunden är raket-rädd. Aa, jag har hittills inga bra erfarenheter av Nyårshelgen. Men det är så ofantligt skönt att jag är ledig både i morgon och på nyårsdagen. Då är det liksom tillåtet att vara bakis, även om jag typ aldrig blir det ^^
Kvällen avrundades med mys framför en film efter att jag städat klart hela placet.
Men som alltid dagen efter man har städat så finns det 744 till saker man hade kunnat gjort men som man inte orkade. Till exempel så har vi kanske den stökigaste källaren som finns. ALLA kartonger som är halvtrasiga från flytten för 1 1,5 år sen står kvar. Kläder ligger helt öppet, väskor, gamla skolgrejer och annat skit som bokstavligt talat bara är inslängt där. Så för att mitt städsinne ska få må bra ett par dagar så krävs det att källaren tas om hand. Någon som vill tjäna en krona ? :)

Klockan är morgon, så jag måste göra mig klar för jobbet.
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0