Söndagskärlek

Två dagars ledighet har lett till ett starkt Spotify-beroende ! Satt kanske totalt 4 timmar igår och bara letade efter massa gamla klassiker. Sen är det ju hur skönt som helst att kunna höja volymen lite ... :D Innan högtalarna så fanns det ingen mening att lyssna på musik liksom. As-dåligt ljud. Ni vet om man har använt plug-in höglurar som man liksom gräver ner i örat och sen byter till 90-tals modellen igen... Mm... Det låter inte direkt bra då eller.

Den enda anledningen till att jag ens valde att uppdatera skiten idag, var för att jag har sån otur att jag börjar kl 06 i morgon bitti !? och jag behöver några som kan tycka synd om mig. Samma jävla tid som förra måndagen. Inventering och skit. Ja, jag vet "Du ska vara glad att du ens har ett jobb Sarah"... Men just nu väntar jag mest på svar ifrån Komvux. Har inte hört ett pip på evigheter. Är ju ledig på Tisdag och Onsdag, så jag måste kanske ta fingrarna ur och ringa och fråga vad som händer ? Ska för övrigt ringa till Gavlegårdarna och ifrågasätta varför dom väljer att ha en förståndshandikappad person i växeln till felanmälan ? Jag ringde i Torsdags och berättade situationen om våran kyl. Han började röra i sina papper och frågade efter personnummer och dittan och dattan... Sen frågar han vilket RUM det gäller? ... Öhm, kylen är paj, den står i badrummet ... ? :O Hur som helst så dök de inte upp vare sig i torsdags eller i fredags. Så nu börjar jag lacka ur... !

Ska se en tredje film med mannen nu. ÄLSKA LEDIGHETEN ! MER LEDIGHET ÅT FOLKET !
Här följer ett par fina bilder på Mannen <3
Han är bra för söt ibland alltså ^^




KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0