Schleeten

Igår köpte jag nya högtalare. Helt i onödan då vi idag fick veta att Bodil precis har beställt ett par VÄRSTING högtalare. Så nu ska vi använda dom här tills vi får dom nya, sen säljer eller lämnar vi tillbaka dom ^^ Idag känner jag mig som en 90-årig kärring ser ut. Har knappt ork till att sitta ner, och då är det fan illa. Jag är också grymt less på alla jävla munsår som har spridit sig som en jävla löpeld över mina nedre ansiktsregioner. Näe, just nu känns det inte alls kul att behöva för 473 gången behöva jobba på sin lediga dag. . . Ska verkligen försöka rycka upp mig tills i morgon. Nu ska jag feting-utnyttja det faktum att jag bor tillsammans med Mannen <3 Lite mat, lite glögg, lite film, lite badkar ... ;D
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0