På besök hos min Systerdotter, Alexandra.

Vi tog en tripp till Hofors utan Anna men med hennes bil idag. ÄNTLIGEN fick jag träffa henne. Sannas nyfödda skönhet, Alexandra. Världens sötnos. Jag är visserligen rädd för att jag ska ha sönder bebisarna eftersom dom är så småa och ömtåliga, men med henne gick det som en dans ! :D Och hon visade sig också vara en riktigt snäll unge. Hon kanske skrek totalt 5 minuter under våra timmar vi var där och det var ju bara för att hon var hungrig.
Aa, det känns fortfarande helt overkligt och underligt att Sanna är mamma och jag Moster. Förhoppningsvis så vänjer jag mig snart ^^
Nu ska jag försöka mig på att sova efter en Lååång dag. Det är ovant och konstigt att jobba. 6 dagars ledighet kan sätta sina spår. Här kommer lite bilder på skönheten. Adios.

KOMMENTARER
Postat av: stina

hur söt som helst!hon är så himla lik sanna. det syns verkligen att hon är en sjöberg :)

2009-12-17 @ 11:41:02
Postat av: Petra

Åhhh vill äta upp!!!



Jättesöt ju!



Kram

2009-12-18 @ 11:13:21
URL: http://www.pettiwoman.blogspot.com
Postat av: Lena Andersson

Hej!

Jag vill bara gratta din syster till den söta bebisen..Hälsa från Lena Andersson i Gästrike-Hammarby...Mvh Lena

2009-12-18 @ 23:31:45
URL: http://lenakandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0