Måndag.

Jobbade till 16 idag, sen tog jag bussen direkt ner på stan. Mitt shoppingbegär har skrikit i typ 1 månad nu ! Jag har seriöst inte köpt kläder och sånt på över 2 månader. Och Tights räknas INTE ! :) Men idag hittade jag en rätt fånig och ogenomtänkt julklapp till Anna, skor på Scorett för 399 (!!!) kronor, Tunika på Gina för hundralappen, mysig dress till Alexandra, Fingervantar och en tubsjal. Jag känner mig nöjd. Men i morgon är det dags för Vinterskor och ny servis till köket. Jag och Micke är så förbannat less på tallrikarna vi har idag. Jag fick som i Julklapp när jag var typ 15 kanske... Året innan jag drog till Hede ^^ Rätt gamla med andra ord. Sen har vi bara 4 av varje.. Inte så bra när familjen Hjort är här tex.

Jag mår illa när jag tänker på min arbetsdag på Onsdag. Då ska jag börja 11:00 och jobba till stängning. Med andra ord är jag hemma kanske 22:30. KUL KUL KUL ! Kanske är den attityden man måste ha för att det ska gå vägen ? Utan sarkasmen alltså .. ^^ Nu ska jag möta mannen vid bussen. Han vart ju kvar i vinterland när jag åkte hem i Lördags. Längtar lite efter han nu ... <3 Adios.

Nya tubsjalen :)
Mina nya skor. FYND ! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0