Knack Knack... Vem är det ? Alexandra Sjöberg !

Kan ni fatta att jag har blivit moster ? :D Jag har ju inte träffat det lilla monstret än, men från vad jag har hört så är hon ett litet skrik-troll med mörkt hår i mängder. Jag längtar så jag spricker ! Jävla svininfluensan skit som ska förstöra för alla ! Det är ju på grund av den som ingen av oss fick möjligheten att träffa henne direkt ...
Hur som helst. Det är väl planerat att jag och Anna ska åka dit i morgon. OM hon får åka hem då vill säga. Just nu sitter jag hemma hos A och passar hennes doggs. Det är rätt boring just nu kan jag lova. Micke blev ju av med sin cykel så vi använder det som ursäkt till att han inte följde med mig hit och höll mig sällskap.

Men allvarligt... När ska det sluta snöa ? När jag cyklade hit så var det inte alls så mkt snö ute, men under bara ett fåtal timmar så har det ju fan öööst ner. Bra liksom. Jag tog dessutom med mig 3 olik filmer hit, men när jag slog på Tvn så råkade det vara Tila Tequila, och det är ju faktiskt rätt underhållande. Fulla, bisexuella och kanske lite extra galna Amerikaner... Det blir inte mycket mer underhållande än det inte ^^

Men all den här jävla julhysterin ? Snacka om att 2009 slår alla tidigare år. Det är ju inte bara stress med alla 700 syskon, föräldrar, extra-föräldrar och mormor och morfar m.m m.m ... Det är också fix med vart man ska vara och när man ska vara där och bla bla... Jag fick ju inga schemalagda dagar under julhelgen. Men jag har ju ändå sagt att jag KAN jobba då. Så ska man verkligen våga kana iväg till Härjedalen på julafton? Tänk om de behöver hjälp på juldagen då? Visst, det går tåg då. Men inte så att jag kan dyka upp inom 1 timme direkt. Snarare 4-5 kanske. Aah, det är jobbigt som fan, och jag LÄNGTAR tills det är över. Och som om det inte var nog med det så ska mamma och den sidan av släkten fira den 19.. på lördag. Vanligtvis en av mina lediga dagar eller så har jag bara några korta timmar. Men av någon anledning så fick jag kvällspass JUST den lördagen !? Bra.. då måste jag sätta Janne i stress igen genom att be om en ändring i schemat. Aa. sen var jag ju sjuk Torsdag-Fredag. Ledig lördag-Tisdag. Man är ju kanske inte the employee of the month nu eller...

Bloggen kanske tar lite stryk av allt barn-födande och julstress. Men SO BE IT ! ^^
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0