Julslut.

Yepp. Nu är man hemma igen. Helt ensam. Ingen man. Ingen katt. Men jag har haft ett par underbara dagar i Vinterland med svärföräldrar, hundar och löpande katter. Måste erkänna att det kändes rätt bitterljuvt att lämna Qila hos Micke när hon var så pilsk som hon var :P Alla andra gånger hon blir vrålkåt så är det ju jag som ska vara hemma... Så nu var det fan hans tur ^^ Synd att familjen Hjort/Andersson drabbas också bara.
Jag har ju tagit lite kort på kassa julbelysningar, diverse halvsläktingar, julklappsöppning och dylikt. Men jag är alldeles för trött för att orka med sånt pill nu. Istället ska jag ösa upp ett glas med julmust och glo på "Just Married". Mitt egna sätt att hedra Brittany Murphy och allt hon gjort medans hon fortfarande var i livet.

Shopping ligger på schemat nu i mellandagarna. Men jag jobbar till 16-17 tiden alla dagarna nu fram till nyår. Vad göra ? Jag måste ringa upp den lilla av alla Annorna och kolla läget tror jag.
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0