F*tt SNÖ !

Det kan ju inte vara helt snöfritt hela November och hela December och sen så släpps det bara en BOMB med snö ! Har man vant sig vid värmen så måste ju snön i år komma successivt. Och på grund av den här jävla skitsnön så står min cykel kvar hos Anna och jag kommer inte få träffa min systerdotter idag heller. Hade jag haft mer pengar på kontot så hade buss varit en självklarhet, även om det alltid finns en risk till att dö när man åker med X-trafik. Så med andra ord så är jag så bitter som jag möjligen kan bli. Jag har heller inget varmvatten, så en inne-dag med bad och mys finns heller inte med på schemat. En sak är säker ... TA INGENTING FÖR GIVET.

En bok, en säng och en bitter bitter Sarah.
Hejdå.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0