Bra/Dåligt

Jag känner mig rätt klen idag. Jag har munsår över hela ansiktet, ont i käken (Har fått en fet knöl?) och huvudvärken vägrar ge med sig. Det är så jävla drygt bara, för så här har det varit nu i typ 2 veckor fram och tillbaka. Varför blir jag inte bara mega mega sjuk, så jag kan ligga inne ett par dagar och sen är det kanoners igen? :O Så här är det jämt när det börjar bli kallt ute. Helt övertygad om att jag inte är den enda. Jaja, dagen består till största delen av att gå från gata till gata för att tvätta... Gavlegårdarna har ju bestämt att de ska renovera våra vanliga tvättstuga, vilket så klart kommer bli skitkul, sen när dom är klara. Men nu måste jag gå sketalångt fram och tillbaka eftersom de bara hade 1 maskin där som vi fick använda. I våran vanliga har vi 4 !

Igår hade jag en bra dag på jobbet. Endast en kund som var lite bråkig, annars kan jag inte hitta något att klaga på. Jag kommer hem, och inser hur jävla trött jag är. Men jag ringer Anna eftersom hon varit borta hela helgen. Promenad och snikskjuts till Maxi och sen var det bara till att åka hem och laga mat. Gör ju kanske världens godaste kycklinggryta. Sen minns jag inte mycket mer av kvällen. Ville sova kl 21:00, men det kändes som en dum idé, så jag tror klockan blev typ 23 iaf innan jag kröp till kojs. Micke är ju övernaturlig som pallar att gå och lägga sig vid 24:00 eller typ 01:00 och sen kliva upp vid 06:00 igen. Usch, det skulle nog inte jag klara av. Jag funderade på min trötthet igår... Tänk om jag lider av kronisk trötthetssyndrom ? Det finns ju folk som har den diagnosen. Och jag är ju verkligen trött hela tiden. . . Kan vara möjligt ^^


Efter tvättningen så ska jag ta en promenad hem till Anna och umgås. Kanske köper med mig en påse godis. Jag har ju faktiskt inte ätit godis sen i söndags ! Hoppas och håller tummarna för att Sanna ska föda barn idag också. Jag längtar ju efter lillan ! Det kommer bli så konstigt när Sanna blir mamma. Man har nog inte riktigt fattat det än. . . Man har fattat att hon är med barn, helt klart. Men att Sanna ska Amma, byta blöja, ta promenader med vagn, få henne att somna på kvällarna (och dagarna) och verkligen leva mamma-livet. Det känns fortfarande overkligt. Men hon kommer att klara det galant ! Jag ska bli Moster-Sarah som alltid har tuggummi ! :D
Adios !
Min Mamma <3

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Förlåt att jag kommenterade ditt munsår idag!

Jätte kul att ni kom. Uppskattas MYCKET!

Och tack för söta kommentarer om mej och bebis.

God natt!

2009-12-10 @ 02:17:27
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0