2009 (Jag kunde inte låta bli) :D


Hur har året nollnio varit för dig ?
Stressigt men trevligt.

Har det varit bättre än förra året ?
Nej

Är det någonting som du aldrig kommer glömma med nollnio ?
Micke fick äntligen arbete !

Har du flyttat under året ?
Nej tyvärr. Ett mord kommer snart begås i tvättstuge-området.

Har du hittat en ny låt som du älskar ?
Fullkomligt Avgudar Lady Gaga.

Har du druckit alkohol ?
Självklart.

Har du kysst en främling ?
Nej. Jag kysser bara min fästman.

Hur har din kärlek varit nollnio ?
Kärleken spirar !

Har du varit kär ?
Yepp.

Har du sagt "Jag älskar dig" till någon ?
Minst en gång om dagen.

Har någon sagt "Jag älskar dig" till dig ?
Minst en gång om dagen.

Har någon i din närhet tagit självmord ?
Nej men en nära till en familjemedlem har.

Har någon i din släkt avlidit ?
Hunden Selma.

Har du haft ett hemligt förhållande ?
Nej. Hemligheter är inte bra för själen.

Har du slagit någon med knytnäven ?
Nej. Slagsmål leder aldrig till något bra.

Har du varit i slagsmål ?
Bara verbala sådana.

Har du gjort något du ångrar ?
Minst en gång om dagen.

Har du skämt ut dig ?
Det kan ha hänt.

Har du ljugit för en vän ?
Inte det här året ^^

Har du varit ute en hel natt ?
I stort sett så.

Har du blivit tagen av polisen ?
De skulle aldrig hitta mig.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet ?
98% av alla nätter delas med Sambon.

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön ?
Räknas Qila ?

Har du träffat nya vänner ?
Arbetskamraterna om dom räknas.

Har du förlorat en vän ?
Det kan man väl säga.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän ?
På sätt och vis.

Har du gått bakom ryggen på en vän ?
Nej.

Har du ljugit för en bäste vän ?
Nej. Jag jobbade på motsatsen det här året. Det gick sådär.

Har du många tjejkompisar ?
Nej. Jag håller för det mesta till under min korkek och luktar på blommor.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0