09.12.27

Kom nyss hem från julfirande nr 3 hos Pappan och Annican. Skönt att ha det ur världen. Usch för alla dessa julfiranden runt om i landet. Men nu är det äntligen över ! Skönt att nyår redan är inplanerad också. Annars skulle fan mitt huvud explodera av alla ändrade planer hela tiden. Jag menar, här hoppar jag omkring i mitt lilla perfekta land också släpper Micke en bomb i knäet på mig ? Kul liksom. Lätt att försöka vara glad och ignorera Neggo-Sarah. Nej, inte direkt.

Jag vill så gärna vara ledig i morgon eller på Tisdag så jag kan ut och shoppa nyårsklänning. Jag menar, beställer jag en nu så kommer den garanterat inte fram förrän EFTER nyår. Och då är det meningslöst. Jag beställde för övrigt en polotop och två DVD-filmer på nätet igår kväll. Jag kunde inte låta bli att beställa Carmen Electras StripAerobic lektioner :D Alla säger ju att det är apkul och att man tappar vikt som fan ! Och jag har ju minst sagt lagt på mig den senaste tiden, så jag kände att eftersom tiden i Januari inte räcker till för Friskis så kanske man kan testa det här tills man har den där tiden igen ^^
Vi får väl se om jag lyckas med viktras eller inte. Inget slår ju Sannas megalost iaf. Men det är skillnad. Hon var ju faktiskt på tjocken, så då är det annat med att tappa vikt. Och det känns som en enklare väg med hemmaträning än att skaffa unge ;P Blir lite le på att typ alla i släkten tror att jag och Micke ska skaffa barn snart bara för att man blir jollig med Alexandra. DET är ju lite skillnad på andras barn. Man slipper liksom blöjbyten, skrik mitt i natten, spyor osv. Gullet i sig tackar jag gärna Ja till. Förlossning ? NEJ TACK ! :D

Nu yrar jag igen. Ska lägga vantarna på Chipsen nu och njuta av tystnaden ! :D
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0