You know that I can use somebody

Hemkommen från Åland i söndags. Det var en trevlig och minnesrik resa med mycket skratt, men nu är jag mätt på allt vad heter Sjöberg/Halvarsson i åtminstånde en månad framöver. Jag ska njuta av mina lediga dagar och försöka att inte längta tillbaka till jobbet ^^ Undrar om man någon gång är riktigt nöjd med allting? Jag menar, jag älskar mitt jobb, men jag ändå ser jag fram emot ledigheten när den väl kommer. Vinner man 50 spänn på en triss så blir man nästan mer besviken än att inte vinna ett skit eftersom man kunde ju ha vunnit 1 miljon. Är det bara svenskar? Eller är det bara jag? :O 

Aa, men Micke har faktiskt mycket mer att jobba på när det gäller negativiteten. Han delar upp alla meningar i 50% positivt och 50% negativt. Aldrig aldrig aldrig att han hoppar över den negativa delen eller åtminstonde ger det positiva 60%. Men tro mig, det här är någonting jag jobbar på. Alltså inte att förändra Mannen utan snarare få honom att öppna sinnet lite och försöka att se saker ur ett annat perspektiv. På båten gick det i vågor. Ena sekunden njöt han och andra sekunden var han uttråkad. . . Men det var väl praktiskt taget samma för min del. 
Jag önskar dock att jag hade haft råd med en parfym till Micke. Han ville så gärna ha den eftersom 1 million var slut. . . "Vi köper den hemma efter lönen" sa jag. Mm, visst, av alla parfymer som finns, så har Kicks 90% av dom. Och självklart så var den här parfymen medräknad i de övriga 10% som inte finns. Men jag ska söka tills jag finner den!

Aa, meningslösa blogginlägg finns det gott om. Jag skulle kunna fortsätta skriva, men det känns meningslöst. 
Jag har ingen gnista just nu. Indoor all day. Kanske dags att utforska området efter ett lovligt byte? :O 

Adjöken. 

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Annars kanske man har nån snäll släkting som ska utomlands eller så inom en hyfsat snar framtid som kan tänkas vara så snäll att hon köper den på taxfree...

2009-08-12 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0