Shoot me ?

Ja, det inte helt otippade hände igår. Jag anländer på min cykel till jobbets lastkaj. Jag parkerar cykeln och en medarbetare (Me like) kommer fram och säger att hon måste prata med mig. Jag tänkte "Oh Shit, vad har gjort nu.."
MEEEN, som vanligt så ville en av alla chefer bara informera mig om att folk inte gillar mig. BIG SURPRISE! Jag blir så jävla less, för det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag trivs på ett jobb eller hur mycket jag än anstränger mig för att verkligen dölja min irritation när den väl kommer krypande. Och låt mig informera er alla om att det är vid enbart 1 tillfälle som jag har känt att jag är på bristningsgränsen. . . Vad gäller medarbetare alltså. Kunderna kan man ju ha åsikter om titt som tätt. Men vid det här tillfället så höll jag käften stängd och sen valde jag att gå därifrån istället. Så jag känner mig rätt nöjd ändå. Men uppenbarligen har jag gjort ett värdelöst jobb.
Den personen sa att hon och en annan person inte såg det som ett problem. Hon trodde att det bara var folk som kände avundsjuka eller ansåg mig som ett hot (?) på arbetsplasten. I don´t know. Men jag är väl rätt framåt och märks. . . Men jag visste inte att det var negativt. . . ? Personen i fråga ville dock inte säga vem det var som hade tagit upp detta med henne, men hon sa iaf " Du vet Sarah, att kärringarna som har jobbat här, de har liksom inte gjort annat på 20 år. Så det är klart att när en ung och pigg tjej som du kommer in i bilden att de blir avundsjuka". AHA! Det är alltså en kärring.
Men problemet är bara att jag verkligen har gått igenom det här i mitt huvud hela kvällen och hela morgonen.
Jag vet verkligen inte vem det är ! Jag har ett litet litet hum om vilken kärring det kan vara. Men om det är hon så blir jag förvånad för hon jobbar jag typ aldrig med. Jag jobbar kväll och hon jobbar dagar så oftast så möts man i dörren liksom. Och då ÄR jag trevlig! Gud det är såå frustrerande!
Nu är Micke i Sandviken iaf. Han har nån träningsgrej där. Jag börjar jobba kl 15:00 igen och slutar 21:00.
Innekväll med vattenpipa och film kanske ? Aaa, jag skulle tro det.
Adjöken.
P.s Om någon av er ha sett eller hört någonting som kan ha betydelse i fallet. Vänligen ring Sarah på 026101080. All information kan vara avgörande ! D.s

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0