Nya Tider

Mannen har lyckats. Han har fått en praktikplats på Elgiganten som efter 3 månader leder till någon form av anställning! YEJ! Sen har han också fått en eventuell chans att visa vad han går för hos G4s. DET vore ju guld, eftersom det är det han vill göra. SO PROUD! <3

Jag håller alla tummar jag har över att det går vägen. Men just nu njuter jag mest av förändringarnas vindar ! Aaah! 
Eftersom hösten snart är här, så bestämde jag häromdagen att det visst är säsong för polotröjan! :D Så jag har införskaffat mig en VIT (?) trekvartspolo som jag fullkomligt älskar ! :D 
Bajsica gav mig för lite pengar också. . . Men det är ändå betydligt mer än vad vi brukar få, så jag ska försöka att hålla i dom och följa budgeten som jag målat upp. Hittills går det bra, men det har också bara gått 2 dagar så ... ^^

Jaja, jag är trött som fan nu eftersom jag skulle vara duktig och inte sova bort hela dagen. . . Vi får se när tröttheten kickar in på riktigt. . . Aa, kreativiteten är inte på topp. Jag återkommer...
Adjö

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0