Curly Sarah

Lätt att inte vara bitter när Sanna ringer och berättar att hon och MatHias har skabb och att vi också måste behandla oss UTIFALL att vi har det. Det kanske är det äckligaste ordet att yttra i en jag-kanske-har mening! Okej att säga jag kanske har Klamydia eller typ MS. Då känner man bara sympati för den individen. Men att säga "Jag kanske har Skabb", det får en bara att rygga tillbaka. 

Problemet är ju också att jag jobbar mycket med folk eftersom jag är i butik. Ska jag då behöva berätta för alla som jag någonsin gett tillbaka växel till att de löper risk till att ha Skabb? Aa, whatever. Nu ska vi iaf smörja in oss på HEELA kroppen utom huvud ikväll. Ska bli riktigt intressant när man tar sig till de nedre regionerna ^^

Ja, så på lördag beger vi oss ut på havet för en liten mini-semester. Det ska bli så jävla roligt. Men för att vara ärligt. Om inte Skabb-Paret hade joynat oss så hade det inte blivit lika skoj. Det är ett som är säkert. Det är också säkert att skriva ut sånt här på bloggen eftersom moder Mia inte läser den. Hon kanske skulle förstå sig på mig lite mer om hon läste den ? :O 
Eller så hade det blivit motsatt effekt. 

Luddigt inlägg. (Jag skyller på att jag är nyvaken)
På båten ska jag Curla mitt hår. Det kan bli intressant ! :D Adjöken. 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Skabb!?!??!!? hur har dom fått det? nu isolerar jag mig här hemma :)

2009-08-05 @ 23:05:55
Postat av: Sanna

Tack Sarah för den fina upplysningen till hela världen om skabbmonster...

2009-08-05 @ 23:11:41
Postat av: Sanna

Antagligen från mammas katter..

2009-08-06 @ 18:37:23
Postat av: Sanna

Och Sarah, du måste ha kramkontakt med någon för att det ska smitta! Inte på jobbet alltså..

2009-08-06 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0