Consoled with the words to transpire

Idag lagar vi lax. Idag har jag städat. Idag har jag kommit på att jag är fattigare än fattigast efter Ålandsturen. Idag har kollat på Charlies Änglar (En gammal goding!) ^^ Idag åt jag en konstig frukost bestående av pannkakor. 

Aa, det var min dag so far. Jag ska nog sitta ute på ballen en sväng sen. Ta igen mig lite efter min stressiga dag. Skära upp ett päran och läsa Harry Potter. 
Ni kanske tycker att min blogg har blivit lite skev, vriden eller snarare tråkig? Ja, det stämmer. Den är tråkig. Detta beror dock helt och håller på att jag inte längre jobbar inom telefonibranchen, vilket leder till en massa jävla skit som man bara MÅSTE spy galla över dagarna i ända. Det beror också på att jag är ledig och att jag är alldeles för lat för att hitta på något.

MEN, på fredag ska jag jobba och sen håller det i sig hela helgen. Ska bli skönt på ett konstigt vis att komma tillbaka. Micke åker dock iväg på Boxningsläger över helgen så han ser man inte skymten av. Men sen på Måndag då ska han och jag ta igen oss med en late night-kupp! :D Jag försöker övertala honom om att vi ska ta två flugor i en smäll, men han tycker att det är för riskabelt? :O Fattar noll. 

Hejdå så länge. (GE INTE UPP. NEGGO-SARAH KOMMER SNART TILLBAKA I SWEAR!)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0