Är det okej om jag sover lite?

Uppenbarligen så får man inte sova längre. Speciellt inte när du har en ledig dag att se fram emot. Näe, då ska man behöva kliva upp 08:00 och städa ur alla kökslådorna. Sen när kl är 09:40 och du precis har lyckats somna om efter Mickes jävla morgonbravader så ska de komma från Gavlegårdarna och skruva lös alla knoppar på luckorna!
Aa, det är ju inte direkt så att man har lust att ens försöka somna om igen för snart kommer Micke hem igen och det är ju inte direkt så att han FÖRSÖKER vara tyst. Nej nej, det är smällar i lådor, det är duschning med öppen dörr och det är nysningar på absolut högsta ljudnivå.
Bloggen har även börjat balla ur. Man kan inte längre dela upp stycken i ett inlägg.
Jag gör allt jag kan för att lösa detta problem.
GODNATT!

KOMMENTARER
Postat av: Din hemliga älskare

Jag duschade faan med STÄNGD dörr.

2009-09-01 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0