Kirrat New Computer!

Ja, tur är det väl att mannen är bortskämd för hu skulle man annars ha överlevt datakrisen?
Meen, han var upp till hogdal i fredags och köpte ny dator i lördags. Hemma igen i lagom tid till mys på lördagkvällen.
Oh, jag blev så nöjd med datorn och tacksam att Micke kunde ta sig hem mitt under helgen. Men det kostade också 320:- pga mina kontaktstörningar :)

Jag vet att jag är dålig på att blogga, men jag ska försöka skärpa mig. Men sist när jag försökte ta mig in i ett skrivstim så dog datorn för mig, så den här gången var det faktiskt inte mitt fel! :P
Idag började jag på nytt jobb. JB TM Partner. Hittills fungerar allting bra. Jag gör mina intervjuer utan sura miner, men är fortfarande hoppfull om sommarjobb på Ica. För vad ska jag annars göra i sommar?

Både jag och Micke är ju sugna på att åka till Östersund i slutet på Juli för att besöka Yran. Men har man inget jobb har man heller inga pengar, så jag får försöka hitta något innan semestern. Men gah vad skönt det skulle vara att inte jobba ett piss i sommar! Bara skita fullständigt i Yves och bojkotta ringjobben tills i Augusti åtminstånde.

Jaja, nu ska jag ta en rök och ett toabesök innan det är dags att ringa igen.
Adjöken.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0