Ho Ho Ho !

Ja, jag vet att jag är lat på att skriva blogg. Men det blir inte mycket tid över när man är hemma 17, och ska träna kl 19 och är hemma igen 20:30 kanske. . . Gah, all day is gone. Men idag är jag hemma och vilar efter 4 dagars intensiv träning. Men det känns skönt att vara i farten igen, och verkligen GÖRA någonting! :D

Precis som min Buddy Cecilia så finns det fan inte mycket att klaga på i dagsläget. Jag har ett stabilt jobb (Till och från), jag har ett underbart hem som skiner i vårvädret, jag har trevliga arbetskamrater, roliga träningspass, goda vänner och framför allt min ledstjärna i livet, . . . Mikael Hjort ! Min sambo, mitt hjärta, mitt liv!

Jaja, joll joll joll :P Men vad ska man prata om när allt är bra. . . . ? Eller föresten, jag kan klaga på två saker idag. Det första är all denna träningsvärk som på något märkligt sätt har gått över i växtvärk, och det andra är dessa jävla vädergudar som lurar en till att det är vår. Dom ger en 19 grader i solen, och sen dagen efter så snöar det igen.
JAG BÖRJAR BLI RÄTT LESS PÅ DET HÄR LANDET! DENNA SÅ KALLADE MILJÖKATASTROF FÅR GÄRNA URARTA NUUU, SÅ DET BLIR LITE SOOOL. (Översvämningar gillas i jämförelse med snööö)

Äsch . . . Om 2 veckor hämtar vi Arthur! <3 Våran nya kissemirre! :)
Örk int skriv mer. Adjöken

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0