Bloggbråks Invite :O, Ohmygod.

Det är förargligt att klockan är lite, för hade jag haft orken och energin hade jag kunnat skriva non stop i minst 2 timmar. Jag har nämligen fått ett invite till ett bloggbråk. Sådana här chanser kan man ju inte bara låta passera. Eller hur?

Meeen som sagt. Man kan ju inte låta det dåliga i livet gå före det braa. Näe, jag prioriterar nog att gå till jobbet i 4 timmar, komma hem och äta mat med Michael, städa upp lite, göra mig klar, fara till Hofors och försöka radera ut de senaste typ 5-6 åren eller nått. För det var ju tydligen helt onödigt. 

Men, Stay Tune För Sarah vs Cecilia. Vet ej NÄR orken kommer till detta. Men det här inlägget känns som en bra start iaf :D 
Aa, nu återgår jag till mitt trevliga liv. 
Sooo Looong! 


<3<3<3<3 Tack för igår Micke <3<3<3<3

KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Jag förstår inte hur du orkar. Och jag som började? Hmm.. Facebook? Igår?

2009-04-30 @ 15:36:56
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0